marți, 5 iulie 2011

Zacusca de nevasta-mea!


-Olguta, mi-e foame! strig la nevasta-mea Hm...sa va destainui ceva: nu mananc niciodata bureti din padure. Mai bine ii consum pe aia de spala sotia vasele cu ei. Am prins o teama de cand maistrului meu care era un om dur dar corect i-au lipit pe usa biroului fotografia si un comentariu " Mort -bureti". Doamne ce oameni! Ce repede rad de ghinionul unuia ce s-a intoxicat dintr-o mancare de bureti si apoi la scurt timp a murit. Of, ieri am mancat fasole si mi-a fost rau...am crezut ca mi-a pus cineva furadan in mancare. Nu stiu, ma lua cu ameteala, parca vedeam in dungi alb-maro chilotul, ma simteam balonat, dureri ca la nasterea nevestei cand am calcat stramb intr-o groapa de-am pierdut si florile ducandu-ma la spital sa vad ce a nascut, ca ma imbatasem, inainte de a naste, cu colegii... ce mai, chinurile lui Hristos! pana cand m-am asezat pe veceu si mi-am dat pantalonii jos. Dar dupa aia he-he! cine zambea fericit si se lua la intrecere cu fluturii? Eu. Da-da, eu! Am doar 115 kile -Hai Olguta mama, ca mi-e o foame de-mi vine sa rod tocul la usa precum cariile. -Ai rabdare draga ca n-am gatit azi pentru ca am fost la mama, uite ne-a dat niste zacusca... asta am de mancare.- Baga fara numar,fara numar! doar stii ca-mi place zacusca de vinete- Ia, imi zise ea si-mi intinse borcanul. Ma repezii in el si din doua felii de paine aproape ca l-am golit jumate.-Mmmm...buna-buna! mormaiam printre mestecaturi -Cine, soacra-ta? ma invenina consoarta -Nu draga, zacusca-Ma bucur ca-ti place, imi zambi ea -Ia sa vad, ii facui eu cu ochiul, e de anu asta? Si cand ma uit pe eticheta borcanului imi veni rau de-a binelea: Zacusca de ghebe 2008!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu