duminică, 24 iulie 2011

Pisica Turbo


Sunt disperata. Nu stiu ce sa-i fac. Mimisor, pisica mea, zici ca a turbat, se invarte de colo-colo si miorlaie ingrozitor de vreo trei ore. O fi baut otet? Ia sa vad, hm... a ce miroase aici? Stefane, de ce miroase a benzina in camera ta, ce ai facut? il iau tare pe baiatul meu -Am...am dat la pisica benzina sa bea cum am vazut la un desen animat. Era lenesa si am facut-o turbo acum. Ia uite cum alearga! Imi vine sa lesin. Sentimentele amestecate de furie si mila ma fac insa sa pun mana pe telefon urgent sa apelez la veterinar. Imi raspunde repede. -Alo, domnu doctor, pisica mea a baut accidental benzina si s-a invartit bezmetica pana acum prin casa dar vad ca s-a oprit si sta nemiscata. E de rau, ce credeti ca s-a intamplat? -Cred ca a terminat benzina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu