vineri, 15 iulie 2011

HBO


La varsta mea ma simt excelent. Mai am nitel pana la pensie si aproape toti colegii ma respecta. Ma simt un fel de lider al lor, nimeni nu iese din cuvantul meu, multi ma intreaba nea Sandule cum fac aici? E bine asa? Eu sunt un tip calm si le explic pe indelete tuturor. Nu-mi place sa fac treaba la repezeala ci incet, cu rabdare si cu mare atentie chiar daca dureaza mai mult important e sa iasa bine. Tineretul asta insa e cam nerabdator si uneori ma cam irita: -Hai nea Sandule mai repede ce draci dureaza asa de mult?...dar eu nu le dau apa la moara si nu le arat nemultumirea mea ci le spun ca din prea multa viteza poti s-o iei in freza!. Ieri mi-a ajuns la ureche ca astia micii imi spun HBO si azi l-am tras deoparte pe Claudiu, ucenicul meu, si l-am intrebat direct: -Ia zi-mi ce inseamna HBO? -Pai nu stii?...canalul ala de filme. -Ce filme ca eu nu prea ma uit la filme iar la canalul ala nu am abonament -Lasa-ma bre ca nu inteleg ce vrei sa spui. -Pe naiba nu intelegi. De ce imi ziceti HBO, ce inseamna? -Lasa-ma, lasa-ma! imi zambi el -Baaa! l-am prins eu de gat enervat ca niciodata. Ce inseamna HBO?? -Lasa-l bre! ce ai cu baiatul? interveni Damian intre noi. Iti spun eu ce inseamna HBO: Hoasca Batrana Obosita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu