marți, 7 ianuarie 2014

Sexul furnicii

Judecătorul își lăsă ochelarii de vedere pe filele dosarului. Îl privi pe inculpat și îl întrebă cu un glas neutru: ,, Ce aveți de spus în apărarea dvs?" ,, Domnu judecător eu n-am furat animalele din Vălenii de Vale" ,, Păi le-ați furat sau nu ?" ,, Le-am furat dar nu din Vălenii de Vale... ci din Vălenii de Deal !" ,, În fine, e o greșeală de redactare... dar le-ai furat, nu ?" ,, Da, dar uitați ce se zice aici, desfăcu inculpatul filele rechizitorului din mapa ce o avea asupra lui... cică mergeam pe stradă dar de fapt eu... eram pe drum" ,, Ei, și ?" zâmbi magistratul ,, Păi cum mergeam eu pe drum am zărit două lanțuri într-un gard și atunci mi-a venit ideea să le iau și să le vând la fier vechi" ,,Așa și ?" ,,Păi și de lanțuri erau legate bovinele și atunci le-am luat și pe ele..și... și altceva: eu nu înțeleg cine îi Oprea ăsta de pe citație. Cine o fi jigodia asta, lăchioiu ăsta de s-a semnat aici cu mâzgălitura asta parcă-i sexu furnicii.
Că nu l-am văzut în viața mea, nu-l cunosc, n-am avut de-a face cu el." Judecătorul mări ochii: ,, Eu sunt"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu