miercuri, 14 septembrie 2011

Tramvaiul umoristico-fotbalistic al saptamanii statia 6


Urmeaza statia 6: Casa de pariuri Porumbobet! urla conductorul in difuzoare. Ma uitai pe geam. O multime de moldoveni nevoiasi formau o coada acolo. Dupa ce tramvaiul se opri si in timp ce unii coborau si altii viceversa auzii vuietul multimii.:,,Noi santem flamanzi! Ai luat pielea de pe noi. Da-ne pielea inapoi! Pamant! Pamant!'' ,, Ce se petrece aici, e revolutie?'' ma trezii eu intreband cu voce tare fara destinatar ,, A nimic, imi raspunse cineva, i-a prostit Porumboiu pe multimea asta de moldoveni, le-a luat pamanturile, e latifundiar si acu le spune ca nu i-a pus el sa parieze contra lui. ,,Nţţ-nţţ-nţţ! exclamai eu, saracii!...'' ,, Pai asta nu-i nimic...a ghicit scorurile la toate meciurile din etapa asta: Tg-Mures- Astra 2-2 Otelul- Cfr Cluj 0-4(blat de tort cu patru etaje) Rapid- Brasov 1-1(Dl Goe a tras de semnalul si rapidul a ramas in gara de nord) Gaz Metan- Steaua 3-0( Bud si budismul Stelei in fata portii) Sportul- Sibiu 2-2(Studenti cazuti la examenul despre muzeul Brukenthal) U Cluj- Concordia 1-1 Vaslui- Dinamo 3-1(Un os ingropat fara rost in lanul de porumb) Petrolul- Ceahlaul 0-1(Vorbele pline de adevar moldovenesc:Ti fac io pi tine bai gazarule!) Pandurii- Mioveni 5-1(Dacia a confundat o parcare subterana cu o mina de lignit)'' ,, Bai ma lasi!'' ,, Mda...si acu tre sa tipam!'' ,, De ce?'' intreb eu aiurit ,, Pai nu vezi ca suntem in Iasi si tramvaiul a luat-o iar la vale fara frane? '' ,, Oaaa! Carevasazica in Iasi nu in Vaslui! Aaaa! tip instictiv, ai dreptate: Ajutooor!'' ,, Stop-stop! Taiati! Nu e bine!'' se aude intr-un megafon ,, Care-i tampitul ala de-a tipat inainte de a se intampla accidentul? Cine mi-a angajat figurantii astia de doua parale?'' ,, Cine-i asta?'' il intreb in soapta pe partenerul meu de discutii ,, Corneliu Porumboiu, regizorul'' ,, Pai si in ce film jucam?...cred c-am confundat tramvaiul.'' ,, Campionatul Romaniei, partea intai-turul''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu